Aktualności

Wizyta w Sejmie

23 grudnia 2017 18:53, kategoria: Aktualności

W dniu 18 grudnia 2017 r.  uczniowie Zespołu Szkół Rolniczych  w Smolajnach  wraz z opiekunami: Panią Krystyną Kimber- Chomej , Sylwią Znamierowską oraz Agnieszką Gołębiowską – Węckowicz  udali się  na wycieczkę do Sejmu w  Warszawie .

Głównym celem było poznanie historii polskiego parlamentaryzmu. Z uwagi na to, że wizyta w Sejmie Rzeczpospolitej  była zaplanowana na godzinę 13.40, uczniowie wraz z opiekunami wybrali się do Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Przewodnik wyczerpująco opowiedział dzieje tego narodu zamieszkującego ziemie polskie od czasów średniowiecza.Następnie udaliśmy się na umówione spotkanie w Sejmie. Po przebrnięciu przez bramki i ochronę, pod kierunkiem pani przewodnik zwiedziliśmy ogólnodostępne pomieszczenia sejmowe. Poznaliśmy również zasady funkcjonowania i pracy Sejmu oraz obowiązki parlamentarzystów.  W dalszej kolejności udaliśmy się na obiad do sejmowej stołówki, po czym wróciliśmy do autokaru i udaliśmy się w podróż powrotną. Aby uatrakcyjnić wyjazd zmieniliśmy trasę i pojechaliśmy Wisłostradą.

Tekst  : Agnieszka Gołębiowska –Węckowicz.

Powrót ...

jednostka-organizacyjna

Znajdź nas na:

plakat

Przydatne linki

Powiat Olsztyński Kuratorium Oświaty w Olsztynie OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA W ŁOMŻY CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA W WARSZAWIE Ministerstwo Edukacji Narodowej UWM Olsztyn